Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ενημερωτική εκδήλωση για τον Καρκίνο του Μαστού από το Κέντρο Υγείας Αιτωλικού και τον Δήμο Ιεράς Πόλεως στο Κέντρο &
Μουσείο Χαρακτικών Τεχνών «Βάσω Κατράκη» χθες Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024, με αφορμή τον «Οκτώβριο, μήνα ευαισθητοποίησης και έγκαιρης διάγνωσης
για τον Καρκίνο του Μαστού»
Στο κοινό μίλησαν οι:
Αριστείδης Μπίας, Μαιευτήρας-Γυναικολόγος (Κέντρο Υγείας Αιτωλικού), με θέμα «Διερεύνηση και αντιμετώπιση»
Ελένη Μαυρομμάτη, Μαία (Κέντρο Υγείας Αιτωλικού), με θέμα «Παράγοντες Κινδύνου και έγκαιρη διάγνωση»
και ο Λεωνίδας Κοντούσιας, Κοινωνικός Λειτουργός MSc (Κέντρο Υγείας Αιτωλικού), με θέμα:
«Η οικογένεια και το κοινωνικό περιβάλλον στην αποκατάσταση του ασθενούς», ενώ χαιρετισμό απηύθηνε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γεωργία Φούντα.
Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η κα Κωνσταντίνα Καρτέρη.



